۱۳۹۷-۰۱-۰۸

درمان بیماریهای متعدد

به نام بي نام او
گزارش درمان
درمان بیماریهای متعدد



با سلام
اینجانب:ش .پ متولد 21.6.1370 ساکن چهارمحال و بختیاری کارشناس ارشد فیزیک

من شهادت میدهم به حقانیت آموزه های استاد طاهری

دست راستم یک کیست داشتم که با اینکه عمل هم کرده بودم اما این زایده بعد از ۲ سال دوباره در دستم به وجود آمد..ولی فقط با ارتباط گرفتن..و فرادرمانی این کیست به طور کاااامل محو شد
 دندان دردهای بسیار شدید و عفونی داشتم که الان هیچ دردی ندارم.

عفونتداشتم و برای این مورد تکرر ادرار داشتم بطوری که اصلا یک ساعت نمیتوانستم جایی بنشینم.الان این مشکلم هم کاملا درمان شده از بچگی میگرن و سردردهای شدیدی داشتم الان خیلی وقت است که اصلا یک مسکن نخورده ام .و هیچ دردی ندارم.

من چندسال بود پاشنه پام خیلی درد میکرد بطوری که در راه رفتن خیلی اذیت بودم و دکترها هم پس از انجام عکس برداری تنها توصیه شون این بود که ساییدگی داره و کفش طبی بپوش...الان کف پاهام کاملا خوب شده.

همه اینها تنها بخشی از دردهایی بود که درمانشان برای من ملموس بود..چه بسا بیماری های  دیگری هم داشتم و خودم متوجه نشدم و الان درمان شدند ((من الان ترم ۳ هستم)) ..ولی یک بارهم به دکتر نرفتم.از سرماخوردگی های شدید و  دلدرد و کلیه درد تا زخم دست و ریزش مو ..همه با ارتباط گرفتن و فرادرمانی درمان شده اند.

مشکلات جسمی تنها بخشی از مشکلات من بودند...من در رفتار هم بسیار افسرده..پرخاشگر و عصبی و منزوی بودم و آرزوی مرگ داشتم و خیلی اوق باخدا قهر میکردم...

الان هیییچ اثری از رفتارهای قبلم را ندارم و بسیار بسیار روحیه ام شاد شده.و متوجه شدم که ما به وسعت جهان هستی هستیم..و نه تنها من که همه انسانها..طبیعت همه تقدس دارند زیرا جلوه ای از حق هستند.

من نماز و روزه هایم و نذرهایم همواره با شرط بود ولی الان نمازم را کاملا برای رضای خدا میخوانم تازه معنی اشتیاق به حق و عشق حقیقی را متوجه میشوم و درک میکنم
من برای اطرافیانم نیز فرادرمانی یک طرفه بسیار اعلام کردم.

که کمترینش بچه خواهرم بود که ۳سالش است و تشنج داشت و الان دکتر گفتن کاملا خوب شده و نیاز به دارو ندارد.

یکی از دوستان بود که در #کما بود و من فقط یک طرفه اعلام کردم...همون موقه گفتن کع به هوش آمده و کمکم به بخش آمد و برادر دوستم بود که براثرتصادف فلج شده بود و من فقط برایش فرادرمانی اعلام کردم...الان خبر دادن که کاملا خوب شدن  معدهدرد مادرم...درد های موضعی اطرافیانم..همه درمان شدند فرادرمانی فقط ترم یک است..درترم های بعد چیزهایی متوجه میشویم که میل و اشتیاق به خدا و زندگی خیلی بیشتر میشود.

اصلا حق استاد نیست که الان در زندان باشند ..من کارشناسی ارشد فیزیک هستم و خیلی از مسایل بیان شده با علم فیزیک کاملا هم خوانی دارند.

بنظرم تا وارد این دوره و کلاسها نشده اید لطفا هیچ قضاوتی نکنید...کتابهای استاد جزوات و دی وی دی کلاسها..و کلاسهای مستر ها هستند اماده اموزش اموزه های استاد عرفان کمالی که استاد به ما اموزش دادند..دید مارا به زندگی تغییر دادند و درواقع مارا آگاه کردند به همه مسایل و هیچ تناقضی با آموزه های اسلامی ندارند.

بلکه باعث اشتیاق بیشتر و آگاهانه تر به همه عبادات از جمله نماز و قران خواندن میشود
امیدوارم فریبه شبکه های شیطانی و عرفان قدرت را نخوریم و حداقل یک بار دربرابر قفل ذهنی خود بایستیم و اول از همه آموزه ها اگاه شویم و بعد استاد و مستر ها را قضاوت کنیم.

من معلم هستم و خیلی دوست دارم این عرفان به زبان کودکان بیان شود .و بچه های مان را از کودکی درست پرورش دهیم.

خواهش میکنم با یک مستند که همه مسایل را ناقص و منحرف شده بیان کرد قضاوت نکنیم..
ارزش هرکس خیلی بالاتر از این قضاوتهای عجولانه و کورکورانه است به خودتان فرصت دوباره دهید و کلاسهارا شرکت کنید بعد قضاوت کنید .

اصلا حق استاد نیست که الان در زندان باشند درحالی که ما با آموزه های ایشان داریم زندگی میکنیم 


#گزارش_درمان
#گزارش_فرادرماني_سايمنتولوژي_درمان
#Gozaresh_Darman
#gozareshdarman
www.gozareshdarman.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر